روایت پژوهی بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز به همراه کد گزاری

روایت پژوهی  بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز

روایت پژوهی

به همراه کد گزاری  به صورت کامل و آماده و کاملترین فایل موجود در فضای مجازی و در قالب دو عدد فایل ورد و قابل ویرایش در مجموع بیش از ۹۰ صفحه

برای ارائه معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان جهت ارائه به منظور جشنواره ها ، رتبه بندی ، درس کارورزی و سایر اهداف آموزشی

آنچه در روایت پژوهی حاضر موجود است عبارت است از :

روایت پژوهی

فهرست مندرجات در فایل اول مربوط به همکاران

  1. چکیده
  2. مقدمه
  3. بیان ضرورت و اهمیت موضوع
  4. اهداف تجربه
  5. اهداف اصلی
  6. اهداف فرعی
  7. شرح و بسط موضوع
  8. شرح و روش کار
  9. گام های اجرای مستند سازی و اجرای تجربه روایتی
  10. نتایج تجربه
  11. محدودیت ها و پیشنهاد ها
  12. پیشنهادات
  13. معرفی منابعی کلی جهت  فراگیری چگونگی انجام پژوهش
  14. کد گذاری باز
  15. کد گذاری محوری
  16. کد گذاری انتخابی

روایت پژوهی

فهرست مندرجات در فایل دوم مربوط دانشجو معلمان

فصل اول :کلیات

  • چکیده
  •  مقدمه
  • تعریف روایت پژوهی
  • نقاط قوت و ضعف روایت‎پژوهی
  • اهداف روایت پژوهی
  •  روایت‌پژوهی و تربیت معلم فکورِ پژوهشگر
  •  روایت‌پژوهی ابزاری برای استخراج معنا از دل موقعیت‌ها
  • روایت‌پژوهی به مثابه‌ی  ابزاری خودشناسنده
  •  روایت  واسطه‌ی درک مستقیم ساختار‌های آموزشی و پرورشی
  •  روایت‌پژوهی ابزاری در کسب و تقویت اعتماد به نفس:
  • مشاهده آزاد
  • قبل از شروع کارورزی
  • مسیر راه کارورزی
  • ضمن ورود به مدرسه
  • مشاهدات کلی
  • بعد خروج از مدرسه
  • کدگذاری

فصل دوم : گزارش فیزیکی

  • گزارش روایی از موقعیت فیزیکی مدرسه
  • وضعیت کلی ساختمان
  • وضعیت مکان آموزشگاه
  • مشخصات ساختمان
  • سرویس های بهداشتی
  • آبخوری
  • حیاط
  • فضاهای سبز
  • زمین بازی
  • ساختمان
  • بوفه
  • اداری
  • اتاق معاونت
  • اتاق دفترداران
  • کتابخانه
  • اتاق معلمان
  • نمازخانه
  • کلاس های  درس
  • آزمایشگاه
  • اتاق آی تی
  • امکانات
  • جدول کدگزاری

فصل سوم : گزارش عاطفی

  • مشاهده عاطفی
  • رابطه مدیر با همکاران
  • رابطه معلمین با یکدیگر:
  • رابطه دانش آموزان با یکدیگر
  • رابطه معلمین با دانش آموزان
  • راه های ایجاد جو عاطفی مطلوب در کلاس درس
  • رابطه مدیر با دانش آموزان
  • پیشنهاد ها و راه حل ها
  • کدگزاری
  • گزارش اداری و ساختاری

فصل چهارم : گزارش روایی از ساختار سازمانی مدرسه

  • مدیریت
  • معاون اجرایی
  • معاون آموزشی
  • معاون پرورشی
  • معاون فناوری
  • مشاور
  • ضرورت راهنمایی و مشاوره
  • شرح وظایف مشاور در مدرسه
  • معاون مالی
  • نظافت و خدمات مدرسه
  • جمع بندی
  • طرح مشکلات و ارایه راه حل های موجود
  • کدگزاری

فصل پنجم : گزارش واقعه نگاری

  • چکیده
  • مقدمه
  • بیان ضرورت و اهمیت موضوع
  • اهداف تجربه
  • اهداف اصلی
  • اهداف فرعی
  • شرح و بسط موضوع
  • شرح و روش کار
  • گام های اجرای مستند سازی و اجرای تجربه روایتی
  • نتایج تجربه
  • محدودیت ها و پیشنهاد ها
  • پیشنهادات
  • کد گذاری باز
  • کد گذاری محوری
  • کد گذاری انتخابی

فصل ششم : گزارش آموزشی و جمع بندی و نتیجه گیری

  • استخراج مفاهیم
  • گزارش پایانی
  • نتیجه گیری
  • پیشنهاد پژوهش

روایت پژوهی

یک بار دیگر تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان روایت پژوهی  بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز  قرار داد. روایت پژوهی  بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل روایت پژوهی  بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز فروگزاری ننموده است و محتویات فایل روایت پژوهی  بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز را به همه شکل تایید می کند. تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت دانلود روایت پژوهی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.شامل مسائل آموزشی روایت پژوهی  بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز می باشد و در رابطه با تجربه علمی و عملی است.

  • روایت پژوهی بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز  قابل اجرا و انتقال به صورت تجربه عملی است.
  • روایت پژوهی بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز پلی می زند در میان دنیای آموزش و زندگی روزمره
  • روایت پژوهی بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز در رابطه با سند تحول بنیادین و برنامه درس ملی است.
  • روایت پژوهی بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز دارای وضعیت دقیق علمی است.
  • روایت پژوهی بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز دارای کد گزاری دقیق است.

پژوهش روایی شامل:

عنوان بخش علمی ،پیشگفتار ،گزارش اصلی ،بیان مسئله ،روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل روایت پژوهی  بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز حاصل زحمات تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان  است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل روایت پژوهی  بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل روایت پژوهی  بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل روایت پژوهی  بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز قطعا استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

 

بخشی از این روایت پژوهی را مشاهده می کنیم :

مقدمه:

مدرسه ای که در آن مشغول به خدمت بودم، در منطقه ….. در ساختمانی به نام نیکان واقع شده و دارای ۳۱ کلاس آموزشی و تعداد ۲۵۱ نفر دانش آموز و شیفت گردشی بود. کادر اداری نیز متشکل از مدیریت، معاون آموزشی و پرورشی و یك سرایدار به صورت ثابت بود. همچنین دارای دو کلاس پنجم   الف و ب   بود که دانش آموزان تجربه حاضر مربوط به وضعیت دانش آموزی است که رفتار او نه تنها برای من بلکه برای دانش آموزان کلاسم و حتی دیگر دانش آموزان مدرسه نیز خوش آیند نبود. این رفتار پرخاشگرانه بر عملکرد درسی او نیز تاثیر گذاشته بود و اعتراض و شکایت بچه ها مبنی بر این که، مریم مرا زد و موهایم را کشید، او حرف بد زد، دائما    رو به افزایش بود. با وضعیتی که بوجود آمده بود، تصمیم گرفتم در این رابطه دست به اقدام بزنم تا تحولی را در نحوه کار آموزشی و پرورشی کلاسم و محیط مدرسه ایجاد کنم. برای این کار فکر کردم ابتدا بهتر است از خود دانش آموز و دیگر دانش آموزان بپرسم که چرا او موجب اختلال و بی نظمی در کلاس و مدرسه شده، آن دانش آموز فقط سکوت می کرد و

پاسخ هایی که از طرف بچهها ارائه می شد نیز گره ای را از مشکلم باز نکرد. روزی وارد کلاس شدم و دیدم وضع کلاس با وجود این دانش آموز بسیار شلوغ و بی نظم شده است. هنگام ورود چیزی نگفته و سکوت کردم. همه نیز ساکت شرردند. بعد از چند دقیقه مشغول حرف زدن و نصیحت کردن شدم   به طوری که مخاطب من تمام دانش آموزان بودند  . چرا شما دست به رفتارهای زشت می زنید و … . در آن لحظه از بچهها چه کار کنیم تا با هم «: بچهها خواستم در مسالهای به من کمك کنند با عنوان دوست و مهربان باشیم. می خواهم صفات یك دوست و دانش آموز خوب را از زبان شما پس از چند دقیقه فرصت دادن به آنها، بچهها مواردی را بیان کردند و من آنها ». بشنوم را روی تخته یادداشت کردم که به شرح ذیل می باشد:     یك دوست خوب باید نسبت به همه مهربان باشد.

با توجه به آنچه بیان گردید تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان  سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل روایت پژوهی  بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل روایت پژوهی  بررسی و حل مشکل پرخاشگری در دانش آموز را از این بخش خریداری نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

*

2 + = 7