فصلنامه روایت پژوهی رفع مشکل هراس اجتماعی در دانش آموز مورد مطالعه به همراه کد گزاری

فصلنامه روایت پژوهی رفع مشکل هراس اجتماعی در دانش آموز مورد مطالعه

روایت پژوهی

به همراه کد گزاری  به صورت کامل و آماده و کاملترین فایل موجود در فضای مجازی و در قالب دو عدد فایل ورد و قابل ویرایش در مجموع بیش از ۹۰ صفحه

برای ارائه معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان جهت ارائه به منظور جشنواره ها ، رتبه بندی ، درس کارورزی و سایر اهداف آموزشی

آنچه در روایت پژوهی حاضر موجود است عبارت است از :

روایت پژوهی

فهرست مندرجات در فایل اول مربوط به همکاران

  1. چکیده
  2. مقدمه
  3. بیان ضرورت و اهمیت موضوع
  4. اهداف تجربه
  5. اهداف اصلی
  6. اهداف فرعی
  7. شرح و بسط موضوع
  8. شرح و روش کار
  9. گام های اجرای مستند سازی و اجرای تجربه روایتی
  10. نتایج تجربه
  11. محدودیت ها و پیشنهاد ها
  12. پیشنهادات
  13. معرفی منابعی کلی جهت  فراگیری چگونگی انجام پژوهش
  14. کد گذاری باز
  15. کد گذاری محوری
  16. کد گذاری انتخابی

روایت پژوهی

فهرست مندرجات در فایل دوم مربوط دانشجو معلمان

فصل اول :کلیات

  • چکیده
  •  مقدمه
  • تعریف روایت پژوهی
  • نقاط قوت و ضعف روایت‎پژوهی
  • اهداف روایت پژوهی
  •  روایت‌پژوهی و تربیت معلم فکورِ پژوهشگر
  •  روایت‌پژوهی ابزاری برای استخراج معنا از دل موقعیت‌ها
  • روایت‌پژوهی به مثابه‌ی  ابزاری خودشناسنده
  •  روایت  واسطه‌ی درک مستقیم ساختار‌های آموزشی و پرورشی
  •  روایت‌پژوهی ابزاری در کسب و تقویت اعتماد به نفس:
  • مشاهده آزاد
  • قبل از شروع کارورزی
  • مسیر راه کارورزی
  • ضمن ورود به مدرسه
  • مشاهدات کلی
  • بعد خروج از مدرسه
  • کدگذاری

فصل دوم : گزارش فیزیکی

  • گزارش روایی از موقعیت فیزیکی مدرسه
  • وضعیت کلی ساختمان
  • وضعیت مکان آموزشگاه
  • مشخصات ساختمان
  • سرویس های بهداشتی
  • آبخوری
  • حیاط
  • فضاهای سبز
  • زمین بازی
  • ساختمان
  • بوفه
  • اداری
  • اتاق معاونت
  • اتاق دفترداران
  • کتابخانه
  • اتاق معلمان
  • نمازخانه
  • کلاس های  درس
  • آزمایشگاه
  • اتاق آی تی
  • امکانات
  • جدول کدگزاری

فصل سوم : گزارش عاطفی

  • مشاهده عاطفی
  • رابطه مدیر با همکاران
  • رابطه معلمین با یکدیگر:
  • رابطه دانش آموزان با یکدیگر
  • رابطه معلمین با دانش آموزان
  • راه های ایجاد جو عاطفی مطلوب در کلاس درس
  • رابطه مدیر با دانش آموزان
  • پیشنهاد ها و راه حل ها
  • کدگزاری
  • گزارش اداری و ساختاری

فصل چهارم : گزارش روایی از ساختار سازمانی مدرسه

  • مدیریت
  • معاون اجرایی
  • معاون آموزشی
  • معاون پرورشی
  • معاون فناوری
  • مشاور
  • ضرورت راهنمایی و مشاوره
  • شرح وظایف مشاور در مدرسه
  • معاون مالی
  • نظافت و خدمات مدرسه
  • جمع بندی
  • طرح مشکلات و ارایه راه حل های موجود
  • کدگزاری

فصل پنجم : گزارش واقعه نگاری

  • چکیده
  • مقدمه
  • بیان ضرورت و اهمیت موضوع
  • اهداف تجربه
  • اهداف اصلی
  • اهداف فرعی
  • شرح و بسط موضوع
  • شرح و روش کار
  • گام های اجرای مستند سازی و اجرای تجربه روایتی
  • نتایج تجربه
  • محدودیت ها و پیشنهاد ها
  • پیشنهادات
  • کد گذاری باز
  • کد گذاری محوری
  • کد گذاری انتخابی

فصل ششم : گزارش آموزشی و جمع بندی و نتیجه گیری

  • استخراج مفاهیم
  • گزارش پایانی
  • نتیجه گیری
  • پیشنهاد پژوهش

روایت پژوهی

یک بار دیگر تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان فصلنامه روایت پژوهی  قرار داد. فصلنامه روایت پژوهی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل فصلنامه روایت پژوهی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل فصلنامه روایت پژوهی را به همه شکل تایید می کند. تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت دانلود روایت پژوهی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.شامل مسائل آموزشی فصلنامه روایت پژوهی می باشد و در رابطه با تجربه علمی و عملی است.

  • فصلنامه روایت پژوهی قابل اجرا و انتقال به صورت تجربه عملی است.
  • فصلنامه روایت پژوهی پلی می زند در میان دنیای آموزش و زندگی روزمره
  • فصلنامه روایت پژوهی در رابطه با سند تحول بنیادین و برنامه درس ملی است.
  • فصلنامه روایت پژوهی دارای وضعیت دقیق علمی است.
  • فصلنامه روایت پژوهی دارای کد گزاری دقیق است.

پژوهش روایی شامل:

عنوان بخش علمی ،پیشگفتار ،گزارش اصلی ،بیان مسئله ،روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل فصلنامه روایت پژوهی حاصل زحمات تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان  است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل فصلنامه روایت پژوهی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل فصلنامه روایت پژوهی سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل فصلنامه روایت پژوهی قطعا استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

 

بخشی از این روایت پژوهی را مشاهده می کنیم :

مقدمه:

برخی از کودکان و نوجوانان هنگام صحبت کردن در مقابل جمع، خواندن درس با صدای بلند، پرسیدن سوال از معلم و یا انجام فعالیت های گروهی دچار اضطراب شدید می شوند. این قبیل کودکان از قضاوت های منفی دیگران درباره ی خودشان به شدت نگران و خجالت زده شده و به دلیل احساس بی کفایتی در برقراری رابطه با دیگران شکست می خوردند و در نتیجه از سایرین کناره گیری می کنند به طوری که فعالیت های طبیعی آن ها مانند پیدا کردن دوست، بازی کردن و … در مدرسه مختل می شود به حالت شدید این وضعیت، هراس اجتماعی می گویند. ویژگی اصلی هراس اجتماعی ترس بارز و مستمر از یک یا چند موقعیت اجتماعی یا عملکردی است که در آن کودک یا  نوجوان می ترسد که شرمساری او پدیدار شود. به عبارت دیگر این ترس، زمانی آشکار می شود که کودک یا نوجوان با موقعیت هایی که در آن ها شخص یا اشخاص ن اآشنا وجوددارند مواجه گردد.  ودکان و نوجوانان مبتلا به هراس اجتماعی اغلب دوستان کمیدارند،  تمایلی به فعالیت های اجتماعی گروهی یا شرکت در جشن ها ندارند، از نظر والدین  توصیف می شوند. » تنها و بی کس « و از نظر معلمان » کم رو و ساکت « و هم سالانشان این کودکان معمولا” تنها هستند یا با یک دوست مشخص همکاری می کنند. از حضور در جمع و در موقعیت های خانوادگی خودداری می کنند. شکایت از درد معده و بیماری مخصوصا” در کودکان خردسال شایع تر است. ترس از سرخ شدن چهره یا لرزش در هنگام صحبت کردن، سخنرانی یا پاسخ دادن به معلم یا عرق کردن* به خاطر این که دیگران ممکن است متوجه هراس آن ها شوند* در آن ها شایع تر است* محمدخانی و ابراهیم زاده ، ۱۳۹۲ .* متن اصلی*طرح مسأله،روش کار و گزارش تجربه* اولین جلسه تدریس در کلاس وقتی که از دانش آموزان پایه … خواستم درمورد درس جدید بحث کنند و فعالیت داشته باشند، اکثر دانش آموزان صحبت می کردند و خیلی راحت نظرات خود را بیان می کردند و به سوالات پرسیده شده، پاسخ می دادند. ناگهان متوجه دانش آموزی شدم که در انتهای کلاس نشسته و خیلی ساکت و تنها به نظر می رسد. وقتی از او در مورد درس سوال کردم، ناگهان صورتش سرخ شد و دست های کوچکش به لرزش افتاد. ارتباط چشمی برقرار نمی کرد، سرش پایین بود. از آن روز به بعد خودم را اول به عنوان مشاور مدرسه و بعد به عنوان معلم درس تفکر و سبک زندگی مسئول دانستم که به او کمک کرده و مشکلش را حل کنم. در مدرسه مرتب به صورت غیرمستقیم او را زیر نظر داشتم و رفتارهایش را مشاهده می کردم. او دانش آموزی بود که زنگ های تفریح اغلب تنها بود و دوستی هم نداشت با کسی هم صحبت نمی شد و از نظر درسی در سطح متوسط رو به پایین بود. تصمیم گرفتم به این دانش آموز نزدیک تر شوم و از وی بخواهم به اتاق مشاوره بیاید. در اولین جلسه مشاوره خودش را این گونه معرفی کرد: ساکن یکی از روستاهای آب گرم، تنها دختر خانواده و فرزند اول می باشم. دو برادر کوچک تر از خود دارم. مادرم خانه دار و پدرم کارگر می باشد. از نظر مالی در شرایط نسبتا” ضعیفی قرار داریم. وقتی در مورد مشکلش سوال کردم، عنوان کرد که برایش سخت است در جاهای شلوغ به خصوص کلاس درس صحبت کند یا درس جواب بدهد. علت را جویا شدم و این گونه بیان کرد که از صحبت کردن در بین دیگران می ترسد و خجالت هم می کشد. از وی خواستم بیشتر توضیح بدهد که ترسش به خاطر چیست؟ او علت ترس خود را گرفتن نمره های کم و تمسخر و تحقیر همکلاسان یا معلم بیان نمود. او می گفت حتی اگر درسی را هم بلد باشد، جرأت پاسخ دادن در کلاس را ندارد و اعتماد به نفسش پایین است.

با توجه به آنچه بیان گردید تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان  سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل فصلنامه روایت پژوهیسهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل فصلنامه روایت پژوهی را از این بخش خریداری نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

*

24 − 18 =