روايت پژوهي استفاده از مشوق های کلامی در بهبود رفتار دانش آموزان به همراه کد گزاری

روايت پژوهي استفاده از مشوق های کلامی در بهبود رفتار دانش آموزان

روایت پژوهی

به همراه کد گزاری  به صورت کامل و آماده و کاملترین فایل موجود در فضای مجازی و در قالب دو عدد فایل ورد و قابل ویرایش در مجموع بیش از ۹۰ صفحه

برای ارائه معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان جهت ارائه به منظور جشنواره ها ، رتبه بندی ، درس کارورزی و سایر اهداف آموزشی

آنچه در روایت پژوهی حاضر موجود است عبارت است از :

روایت پژوهی

فهرست مندرجات در فایل اول مربوط به همکاران

  1. چکیده
  2. مقدمه
  3. بیان ضرورت و اهمیت موضوع
  4. اهداف تجربه
  5. اهداف اصلی
  6. اهداف فرعی
  7. شرح و بسط موضوع
  8. شرح و روش کار
  9. گام های اجرای مستند سازی و اجرای تجربه روایتی
  10. نتایج تجربه
  11. محدودیت ها و پیشنهاد ها
  12. پیشنهادات
  13. معرفی منابعی کلی جهت  فراگیری چگونگی انجام پژوهش
  14. کد گذاری باز
  15. کد گذاری محوری
  16. کد گذاری انتخابی

روایت پژوهی

فهرست مندرجات در فایل دوم مربوط دانشجو معلمان

فصل اول :کلیات

  • چکیده
  •  مقدمه
  • تعریف روایت پژوهی
  • نقاط قوت و ضعف روایت‎پژوهی
  • اهداف روایت پژوهی
  •  روایت‌پژوهی و تربیت معلم فکورِ پژوهشگر
  •  روایت‌پژوهی ابزاری برای استخراج معنا از دل موقعیت‌ها
  • روایت‌پژوهی به مثابه‌ی  ابزاری خودشناسنده
  •  روایت  واسطه‌ی درک مستقیم ساختار‌های آموزشی و پرورشی
  •  روایت‌پژوهی ابزاری در کسب و تقویت اعتماد به نفس:
  • مشاهده آزاد
  • قبل از شروع کارورزی
  • مسیر راه کارورزی
  • ضمن ورود به مدرسه
  • مشاهدات کلی
  • بعد خروج از مدرسه
  • کدگذاری

فصل دوم : گزارش فیزیکی

  • گزارش روایی از موقعیت فیزیکی مدرسه
  • وضعیت کلی ساختمان
  • وضعیت مکان آموزشگاه
  • مشخصات ساختمان
  • سرویس های بهداشتی
  • آبخوری
  • حیاط
  • فضاهای سبز
  • زمین بازی
  • ساختمان
  • بوفه
  • اداری
  • اتاق معاونت
  • اتاق دفترداران
  • کتابخانه
  • اتاق معلمان
  • نمازخانه
  • کلاس های  درس
  • آزمایشگاه
  • اتاق آی تی
  • امکانات
  • جدول کدگزاری

فصل سوم : گزارش عاطفی

  • مشاهده عاطفی
  • رابطه مدیر با همکاران
  • رابطه معلمین با یکدیگر:
  • رابطه دانش آموزان با یکدیگر
  • رابطه معلمین با دانش آموزان
  • راه های ایجاد جو عاطفی مطلوب در کلاس درس
  • رابطه مدیر با دانش آموزان
  • پیشنهاد ها و راه حل ها
  • کدگزاری
  • گزارش اداری و ساختاری

فصل چهارم : گزارش روایی از ساختار سازمانی مدرسه

  • مدیریت
  • معاون اجرایی
  • معاون آموزشی
  • معاون پرورشی
  • معاون فناوری
  • مشاور
  • ضرورت راهنمایی و مشاوره
  • شرح وظایف مشاور در مدرسه
  • معاون مالی
  • نظافت و خدمات مدرسه
  • جمع بندی
  • طرح مشکلات و ارایه راه حل های موجود
  • کدگزاری

فصل پنجم : گزارش واقعه نگاری

  • چکیده
  • مقدمه
  • بیان ضرورت و اهمیت موضوع
  • اهداف تجربه
  • اهداف اصلی
  • اهداف فرعی
  • شرح و بسط موضوع
  • شرح و روش کار
  • گام های اجرای مستند سازی و اجرای تجربه روایتی
  • نتایج تجربه
  • محدودیت ها و پیشنهاد ها
  • پیشنهادات
  • کد گذاری باز
  • کد گذاری محوری
  • کد گذاری انتخابی

فصل ششم : گزارش آموزشی و جمع بندی و نتیجه گیری

  • استخراج مفاهیم
  • گزارش پایانی
  • نتیجه گیری
  • پیشنهاد پژوهش

روایت پژوهی

یک بار دیگر تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان روايت پژوهي  قرار داد. روايت پژوهي نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل روايت پژوهي فروگزاری ننموده است و محتویات فایل روايت پژوهي را به همه شکل تایید می کند. تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت دانلود روایت پژوهی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.شامل مسائل آموزشی روايت پژوهي می باشد و در رابطه با تجربه علمی و عملی است.

  • روايت پژوهي قابل اجرا و انتقال به صورت تجربه عملی است.
  • روايت پژوهي پلی می زند در میان دنیای آموزش و زندگی روزمره
  • روايت پژوهي در رابطه با سند تحول بنیادین و برنامه درس ملی است.
  • روايت پژوهي دارای وضعیت دقیق علمی است.
  • روايت پژوهي دارای کد گزاری دقیق است.

پژوهش روایی شامل:

عنوان بخش علمی ،پیشگفتار ،گزارش اصلی ،بیان مسئله ،روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل روايت پژوهي حاصل زحمات تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان  است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل روايت پژوهي انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل روايت پژوهي سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل روايت پژوهي قطعا استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

 

بخشی از این روایت پژوهی را مشاهده می کنیم :

مقدمه:

در سخن یکی از بزرگان آمده است: مواظب افکارت باش؛ چون افکار تبدیل به گفتار می شود. مواظب گفتارت باش؛ چون « گفتار تبدیل به رفتار می شود. مواظب رفتارت باش؛ چون رفتار تبدیل به عادت می شود.

مواظب عادات خود باش؛ چون تبدیل به شخصیت می شود. مواظب شخصیت خود باش؛ .» چون شخصیت شما سرنوشت شما را می سازد کلمات دارای بو، طعم، مزه و احساس هستند و همان گونه که در یک سیم برق

جریان الکتریسیته وجود دارد در کلمات نیز احساسات قوی، مثبت یا منفی، البته با توجه به نوع کلمات وجود دارد   نامنی، ۱۳۹۲   . پس وقتی که کلماتی به بچه ها می گوییم، احساساتی را به آن ها منتقل می کنیم، آن ها با توجه به آن احساسات رفتار می کنند. سوالی که مطرح می شود این است: ما معمولاً چه کلماتی را به بچه ها

می گوییم؟ جواب: با توجه به رفتارهایی که آن ها از خود نشان می دهند. اما مهم این است که ما معمولاً به چه رفتارهایی از بچه ها توجه می کنیم؟! اگر رفتار خوب انجام دهند، زیاد توجه نمی کنیم یا مورد تشویق قرار نمی دهیم. اما اگر رفتار اشتباهی انجام دهند، آن ها را مورد نکوهش قرار می دهیم. اصولاٌ ما تعارفات و کارهای خوب بچه ها را بیشتر از چند ساعت یا چند روز به یاد نخواهیم داشت، اما اشتباهات آن ها را ماه ها و حتی گاهی سال ها در ذهن نگه می داریم. ذره بین خاصیت بزرگ نمایی دارد و زمانی که ما ذره بین در دست گرفته و رفتارهای اشتباه بچه ها را می بینیم، آن رفتارهای بد بزرگ تر از حد واقعی خود دیده می شود و رفتارهای خوب کم رنگ خواهند شد و ما دیگر رفتارهای خوب آن ها را نخواهیم دید؛ چرا که آن ها بسیار ناچیز به نظر می رسند و ما اهمیتی به آن ها نمی دهیم. پس بهتر است جهت ذره بین را عوض کنیم تا قضیه برعکس شود؛ یعنی ذره بین به دست گرفته و رفتارهای مثبت بچه ها را ببینیم و کارهای خوب  آن ها را به آن ها یادآور شویم تا باور آن ها عوض شود که آن ها نیز می توانند بچه های خوبی باشند. در اصل با این کار اعتماد به نفس آن ها بالا می رود. اگر مغز را افقی برش دهیم، مغز به دو قسمت تقسیم می شود؛ قسمت بالا که قسمت بسیار کوچکی است به آن ضمیر خودآگاه و قسمت پایین مغز که قسمت بیشری از مغز را تشکیل می دهد، ضمیر ناخودآگاه می گویند. اگر یک کوه یخ را در یک اقیانوس در نظر بگیرید، قسمتی از کوه که روی آب است، ضمیر خودآگاه و قسمت عظیمی که زیر آب قرار دارد و قابل مشاهده نیست را ضمیر ناخودآگاه می گویند. هر کاری را که ما از روی اراده و اختیار انجام می دهیم؛ مثل گوش کردن، حرف زدن و… مربوط به قسمت خودآگاه و هر کار غیر ارادی مثل ضربان قلب، گردش خون و… مربوط به ضمیر ناخودآگاه می باشد. البته کارکرد این دو قسمت از مغز با هم فرق می کند. مثلاً ضمیر خودآگاه فقط زمانی که ما بیداریم کار می کند. ولی ضمیر ناخودآگاه ۲۴ ساعته کار می کند. ضمیر خودآگاه فقط ورودی های منطقی را قبول کرده و هر چیزی را مساوی خودش قرار می دهد، ولی ضمیر ناخودآگاه نادان بوده و هر ورودی غیر منطقی را می پذیرد و هر چیزی را بزرگ می کند. به همین دلیل وقتی ما درباره هر موضوعی حرف بزنیم، همان احساس را خواهیم داشت. بعضی از روانشناسان بالاترین دستاورد مغز انسان قدرت تشخیص « روانشناسی در صد سال اخیر را این چنین بیان می کنند که به همین دلیل وقتی یک مسئله خوشایندی مثل .» واقعیت از غیر واقعیت را ندارد عروسی فرزند کوچک مان که هنوز رخ نداده را در ذهن تجسم می کنیم، ناخودآگاه ضربان قلب ما بیشتر و خوشحالی ما دو چندان می شود. عکس این موضوع نیز صادق است. همچنین وقتی حرف از لیموترش می شود چون قبلا” از آن خورده ایم، دهان ما آب می افتد. در ضمن مغز ما دارای چهار عملکرد بسیار مهم می باشد. مثلاً هر کاری تکرار شود در ضمیر ناخودآگاه می نشیند و مدیریت آن کار از ضمیر خودآگاه به ضمیر ناخودآگاه انتقال می یابد. به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که تازه شروع به  رانندگی کرده است. فرد در ابتدا با نگاه کردن به دنده، کلاج و چک کردن دائم آن ها، وضعیت خودروی خود را در حال حرکت قرار می دهد و در صورت قرار گرفتن در شرایطی غیر معمول ممکن است خودرو خاموش شود. اما همین فرد بعد از گذشت مدتی، بدون فکر کردن و چک کردن دائم به صورت ناخودآگاه در هر شرایطی عمل مطلوب را انجام می دهد. حال اگر بین ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه اختلاف بیفتد، معمولاً ضمیر ناخودآگاه برنده می شود، البته نه همیشه، حال اگر بین ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه هماهنگی ایجاد شود، قدرتشان فوق العاده زیاد می شود.

با توجه به آنچه بیان گردید تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان  سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل روايت پژوهيسهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل روايت پژوهي را از این بخش خریداری نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

*

5 + 1 =