روش تحقیق روایت پژوهی مداخله خانوادگی در راستای حل مشکلات دانش آموز به همراه کد گزاری

روش تحقیق روایت پژوهی مداخله خانوادگی در راستای حل مشکلات دانش آموز

روایت پژوهی

به همراه کد گزاری  به صورت کامل و آماده و کاملترین فایل موجود در فضای مجازی و در قالب دو عدد فایل ورد و قابل ویرایش در مجموع بیش از ۹۰ صفحه

برای ارائه معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان جهت ارائه به منظور جشنواره ها ، رتبه بندی ، درس کارورزی و سایر اهداف آموزشی

آنچه در روایت پژوهی حاضر موجود است عبارت است از :

روایت پژوهی

فهرست مندرجات در فایل اول مربوط به همکاران

  1. چکیده
  2. مقدمه
  3. بیان ضرورت و اهمیت موضوع
  4. اهداف تجربه
  5. اهداف اصلی
  6. اهداف فرعی
  7. شرح و بسط موضوع
  8. شرح و روش کار
  9. گام های اجرای مستند سازی و اجرای تجربه روایتی
  10. نتایج تجربه
  11. محدودیت ها و پیشنهاد ها
  12. پیشنهادات
  13. معرفی منابعی کلی جهت  فراگیری چگونگی انجام پژوهش
  14. کد گذاری باز
  15. کد گذاری محوری
  16. کد گذاری انتخابی

روایت پژوهی

فهرست مندرجات در فایل دوم مربوط دانشجو معلمان

فصل اول :کلیات

  • چکیده
  •  مقدمه
  • تعریف روایت پژوهی
  • نقاط قوت و ضعف روایت‎پژوهی
  • اهداف روایت پژوهی
  •  روایت‌پژوهی و تربیت معلم فکورِ پژوهشگر
  •  روایت‌پژوهی ابزاری برای استخراج معنا از دل موقعیت‌ها
  • روایت‌پژوهی به مثابه‌ی  ابزاری خودشناسنده
  •  روایت  واسطه‌ی درک مستقیم ساختار‌های آموزشی و پرورشی
  •  روایت‌پژوهی ابزاری در کسب و تقویت اعتماد به نفس:
  • مشاهده آزاد
  • قبل از شروع کارورزی
  • مسیر راه کارورزی
  • ضمن ورود به مدرسه
  • مشاهدات کلی
  • بعد خروج از مدرسه
  • کدگذاری

فصل دوم : گزارش فیزیکی

  • گزارش روایی از موقعیت فیزیکی مدرسه
  • وضعیت کلی ساختمان
  • وضعیت مکان آموزشگاه
  • مشخصات ساختمان
  • سرویس های بهداشتی
  • آبخوری
  • حیاط
  • فضاهای سبز
  • زمین بازی
  • ساختمان
  • بوفه
  • اداری
  • اتاق معاونت
  • اتاق دفترداران
  • کتابخانه
  • اتاق معلمان
  • نمازخانه
  • کلاس های  درس
  • آزمایشگاه
  • اتاق آی تی
  • امکانات
  • جدول کدگزاری

فصل سوم : گزارش عاطفی

  • مشاهده عاطفی
  • رابطه مدیر با همکاران
  • رابطه معلمین با یکدیگر:
  • رابطه دانش آموزان با یکدیگر
  • رابطه معلمین با دانش آموزان
  • راه های ایجاد جو عاطفی مطلوب در کلاس درس
  • رابطه مدیر با دانش آموزان
  • پیشنهاد ها و راه حل ها
  • کدگزاری
  • گزارش اداری و ساختاری

فصل چهارم : گزارش روایی از ساختار سازمانی مدرسه

  • مدیریت
  • معاون اجرایی
  • معاون آموزشی
  • معاون پرورشی
  • معاون فناوری
  • مشاور
  • ضرورت راهنمایی و مشاوره
  • شرح وظایف مشاور در مدرسه
  • معاون مالی
  • نظافت و خدمات مدرسه
  • جمع بندی
  • طرح مشکلات و ارایه راه حل های موجود
  • کدگزاری

فصل پنجم : گزارش واقعه نگاری

  • چکیده
  • مقدمه
  • بیان ضرورت و اهمیت موضوع
  • اهداف تجربه
  • اهداف اصلی
  • اهداف فرعی
  • شرح و بسط موضوع
  • شرح و روش کار
  • گام های اجرای مستند سازی و اجرای تجربه روایتی
  • نتایج تجربه
  • محدودیت ها و پیشنهاد ها
  • پیشنهادات
  • کد گذاری باز
  • کد گذاری محوری
  • کد گذاری انتخابی

فصل ششم : گزارش آموزشی و جمع بندی و نتیجه گیری

  • استخراج مفاهیم
  • گزارش پایانی
  • نتیجه گیری
  • پیشنهاد پژوهش

روایت پژوهی

یک بار دیگر تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان روش تحقیق روایت پژوهی  قرار داد. روش تحقیق روایت پژوهی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل روش تحقیق روایت پژوهی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل روش تحقیق روایت پژوهی را به همه شکل تایید می کند. تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت دانلود روایت پژوهی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.شامل مسائل آموزشی روش تحقیق روایت پژوهی می باشد و در رابطه با تجربه علمی و عملی است.

  • روش تحقیق روایت پژوهی قابل اجرا و انتقال به صورت تجربه عملی است.
  • روش تحقیق روایت پژوهی پلی می زند در میان دنیای آموزش و زندگی روزمره
  • روش تحقیق روایت پژوهی در رابطه با سند تحول بنیادین و برنامه درس ملی است.
  • روش تحقیق روایت پژوهی دارای وضعیت دقیق علمی است.
  • روش تحقیق روایت پژوهی دارای کد گزاری دقیق است.

پژوهش روایی شامل:

عنوان بخش علمی ،پیشگفتار ،گزارش اصلی ،بیان مسئله ،روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل روش تحقیق روایت پژوهی حاصل زحمات تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان  است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل روش تحقیق روایت پژوهی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل روش تحقیق روایت پژوهی سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل روش تحقیق روایت پژوهی قطعا استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

 

بخشی از این روایت پژوهی را مشاهده می کنیم :

مقدمه:

اکثر روز ها چون زود به مدرسه می رسیدم از پشت پنجره شاهد آن بودم که ساعت آخر وقتی زنگ مدرسه برای رفتن دانش آموزان به منزل نواخته می شود، خانمی نسبتا” جوان در حالی که ویلچری را که دخترکی بر روی آن نشسته هل می دهد و وارد مدرسه شده دختر را در حیاط بر روی ویلچر ر ها کرده و به سمت دفتر می رود.

در بین هیاهوی دانش آموزان در رفتن به منزل این ویلچر در حیاط باقی می ماند و دقایقی بعد یکی از دانش آموزان مدرسه می آمد و دسته ی ویلچر را می گرفت و منتظر می ماند و بعد از این که خانم جوان برمی گشت با هم به خانه می رفتند. این صحنه تقریبا” هر روز تکرار می شد. یک روز که باران شدیدی می بارید و من زود رسیده بودم و شاگردانم هنوز نیامده بودند، باز هم دیدم مادر و دخترک روی ویلچر از کنار در رد شدند تا « : ولی تا زنگ مدرسه یک ساعتی باقی بود. سریع خودم را به جلوی در رساندم و گفتم حمل ویلچر به مرکز .» زنگ مدرسه یک ساعتی مانده، لطفا” به داخل مرکز بیایید راحت تر بود. چون از سطح زمین یک پله بیشتر ارتفاع نداشت. خانم جوان قبول کرد و خودش ویلچر را بلند کرد و به داخل آورد.

به دلیل این که کف مرکز موکت بود بچه را از روی ویلچر بلند کرد و ویلچر را پشت در گذاشت و به داخل کلاس من آمدند. کمی خیس شده بودند از او خواستم چادر خیسش را روی بخاری خشک کند. از او پرسیدم چرا خودتان با این شرایط دنبال دانش آموزتان می آیید؟ مگر او خودش نمی تواند به منزل بیاید؟ او با اشاره به فرزندش که روی پای خودش گذاشته بود، گفت: این فرزندم دانش آموز کلاس سوم همین مدرسه ی ابتدایی کناری است. باورم نمی شد آن بچه ی روی ویلچر کلاس سوم بود. دختر بچه که متوجه تعجب من شده بود، گفت: خانم من باسوادم. بعد رو به مادرش کرد و گفت: مامان کتابم را بده بخونم. مادر در حالی که دختر روی پایش بود خم شد و کیف دختر را از روی زمین برداشت و کتابی را از داخل آن در آورد و او شروع کرد به خواندن. تقریبا” خوب می خواند. ولی خیلی روان نبود و مادر نیز در خواندن کلمات با صبر و شکیبایی کمکش می کرد. بعد اتمام خواندنش کلی تشویقش کردم؛ نامش را پرسیدم. اسم او فاطمه بود و یک هدیه کوچک که در کمد کلاس داشتم به او دادم.

با توجه به آنچه بیان گردید تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان  سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل روش تحقیق روایت پژوهیسهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل روش تحقیق روایت پژوهی را از این بخش خریداری نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

*

15 − 9 =