انواع پژوهش روایتی بررسی و حل مشکل دانش آموز کلاس گریز و ایجاد علاقه در وی به همراه کد گزاری

انواع پژوهش روایتی بررسی و حل مشکل دانش آموز کلاس گریز و ایجاد علاقه در وی

روایت پژوهی

به همراه کد گزاری  به صورت کامل و آماده و کاملترین فایل موجود در فضای مجازی و در قالب دو عدد فایل ورد و قابل ویرایش در مجموع بیش از ۹۰ صفحه

برای ارائه معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان جهت ارائه به منظور جشنواره ها ، رتبه بندی ، درس کارورزی و سایر اهداف آموزشی

آنچه در روایت پژوهی حاضر موجود است عبارت است از :

روایت پژوهی

فهرست مندرجات در فایل اول مربوط به همکاران

  1. چکیده
  2. مقدمه
  3. بیان ضرورت و اهمیت موضوع
  4. اهداف تجربه
  5. اهداف اصلی
  6. اهداف فرعی
  7. شرح و بسط موضوع
  8. شرح و روش کار
  9. گام های اجرای مستند سازی و اجرای تجربه روایتی
  10. نتایج تجربه
  11. محدودیت ها و پیشنهاد ها
  12. پیشنهادات
  13. معرفی منابعی کلی جهت  فراگیری چگونگی انجام پژوهش
  14. کد گذاری باز
  15. کد گذاری محوری
  16. کد گذاری انتخابی

روایت پژوهی

فهرست مندرجات در فایل دوم مربوط دانشجو معلمان

فصل اول :کلیات

  • چکیده
  •  مقدمه
  • تعریف روایت پژوهی
  • نقاط قوت و ضعف روایت‎پژوهی
  • اهداف روایت پژوهی
  •  روایت‌پژوهی و تربیت معلم فکورِ پژوهشگر
  •  روایت‌پژوهی ابزاری برای استخراج معنا از دل موقعیت‌ها
  • روایت‌پژوهی به مثابه‌ی  ابزاری خودشناسنده
  •  روایت  واسطه‌ی درک مستقیم ساختار‌های آموزشی و پرورشی
  •  روایت‌پژوهی ابزاری در کسب و تقویت اعتماد به نفس:
  • مشاهده آزاد
  • قبل از شروع کارورزی
  • مسیر راه کارورزی
  • ضمن ورود به مدرسه
  • مشاهدات کلی
  • بعد خروج از مدرسه
  • کدگذاری

فصل دوم : گزارش فیزیکی

  • گزارش روایی از موقعیت فیزیکی مدرسه
  • وضعیت کلی ساختمان
  • وضعیت مکان آموزشگاه
  • مشخصات ساختمان
  • سرویس های بهداشتی
  • آبخوری
  • حیاط
  • فضاهای سبز
  • زمین بازی
  • ساختمان
  • بوفه
  • اداری
  • اتاق معاونت
  • اتاق دفترداران
  • کتابخانه
  • اتاق معلمان
  • نمازخانه
  • کلاس های  درس
  • آزمایشگاه
  • اتاق آی تی
  • امکانات
  • جدول کدگزاری

فصل سوم : گزارش عاطفی

  • مشاهده عاطفی
  • رابطه مدیر با همکاران
  • رابطه معلمین با یکدیگر:
  • رابطه دانش آموزان با یکدیگر
  • رابطه معلمین با دانش آموزان
  • راه های ایجاد جو عاطفی مطلوب در کلاس درس
  • رابطه مدیر با دانش آموزان
  • پیشنهاد ها و راه حل ها
  • کدگزاری
  • گزارش اداری و ساختاری

فصل چهارم : گزارش روایی از ساختار سازمانی مدرسه

  • مدیریت
  • معاون اجرایی
  • معاون آموزشی
  • معاون پرورشی
  • معاون فناوری
  • مشاور
  • ضرورت راهنمایی و مشاوره
  • شرح وظایف مشاور در مدرسه
  • معاون مالی
  • نظافت و خدمات مدرسه
  • جمع بندی
  • طرح مشکلات و ارایه راه حل های موجود
  • کدگزاری

فصل پنجم : گزارش واقعه نگاری

  • چکیده
  • مقدمه
  • بیان ضرورت و اهمیت موضوع
  • اهداف تجربه
  • اهداف اصلی
  • اهداف فرعی
  • شرح و بسط موضوع
  • شرح و روش کار
  • گام های اجرای مستند سازی و اجرای تجربه روایتی
  • نتایج تجربه
  • محدودیت ها و پیشنهاد ها
  • پیشنهادات
  • کد گذاری باز
  • کد گذاری محوری
  • کد گذاری انتخابی

فصل ششم : گزارش آموزشی و جمع بندی و نتیجه گیری

  • استخراج مفاهیم
  • گزارش پایانی
  • نتیجه گیری
  • پیشنهاد پژوهش

روایت پژوهی

یک بار دیگر تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان انواع پژوهش روایتی  قرار داد. انواع پژوهش روایتی نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط گروه تحقیقاتی تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. گروه تخصصی تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل انواع پژوهش روایتی فروگزاری ننموده است و محتویات فایل انواع پژوهش روایتی را به همه شکل تایید می کند. تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت دانلود روایت پژوهی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.شامل مسائل آموزشی انواع پژوهش روایتی می باشد و در رابطه با تجربه علمی و عملی است.

  • انواع پژوهش روایتی قابل اجرا و انتقال به صورت تجربه عملی است.
  • انواع پژوهش روایتی پلی می زند در میان دنیای آموزش و زندگی روزمره
  • انواع پژوهش روایتی در رابطه با سند تحول بنیادین و برنامه درس ملی است.
  • انواع پژوهش روایتی دارای وضعیت دقیق علمی است.
  • انواع پژوهش روایتی دارای کد گزاری دقیق است.

پژوهش روایی شامل:

عنوان بخش علمی ،پیشگفتار ،گزارش اصلی ،بیان مسئله ،روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل انواع پژوهش روایتی حاصل زحمات تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان  است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل انواع پژوهش روایتی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل انواع پژوهش روایتی سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل انواع پژوهش روایتی قطعا استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

 

بخشی از این روایت پژوهی را مشاهده می کنیم :

مقدمه:

قاسمی پویا،   » کاربردن کلمات ساده ای مثل: خیلی خوب، عالیه، آفرین پسر یا دختر خوبم .   ۱۳۸۲ ، ص، ۱۰۴

یکی از موثرترین روش های تربیتی در آموزش و پرورش، بکار بردن روش غیرمستقیم « است. در این نوع تربیت بدون این که شخص در صدد تعلیم مستقیم اصول اخلاقی باشد و بدون این که دانش آموز متوجه تربیت شود با بکاربردن روش های سودمند علمی و در بسیاری از موارد « .   رشید پور، ۱۳۷۰ ، ص، ۱۰۶   » آشنایی با آن ها تربیت می گردد حتی تشویق نقدی، به اندازه ی تشویق لفظی معلم در برانگیختن شاگرد موثر نیست. به

آموزش و پرورش مهم ترین رکن تولید فرهنگ و نسل برتر هر جامعه می باشد. چون تمام اهداف این نهاد متوجه نسل جدید بوده و سعی می شود تا گروه های سنی کودک، نوجوان و جوان جامعه به صورت صحیح تربیت شوند، بنابراین بیشترین زحمت این امر به دوش معلمان و کارکنان هر مدرسه می باشد.

با توجه به آنچه بیان گردید تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان  سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل انواع پژوهش روایتیسهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل انواع پژوهش روایتی را از این بخش خریداری نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

*

55 − = 48