کنش پژوهی آموزگار دوم دبستان راهکار¬های افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

کنش پژوهی آموزگار دوم دبستان راهکار¬های افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

یک بار دیگر تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان فایل جدید و کاملی را جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان تحت عنوان کنش پژوهی آموزگار دوم دبستان  قرار داد. کنش پژوهی آموزگار دوم دبستان نمونه کاملی از فایل حاضر است که توسط تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیانجهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل کنش پژوهی آموزگار دوم دبستان فروگزاری ننموده است و محتویات فایل کنش پژوهی آموزگار دوم دبستان را به همه شکل تایید می کند. تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت دانلود کنش پژوهی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی ۳ و تدوین کنش پژوهی آموزگار دوم دبستان بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

بیان مسئله

مفاهیم ریاضی، یکی از اثربخش ترین و کارآمد ترین مواد درسی می‌باشد. به طوری که مبینی(۱۳۸۰) به نقل از  ریچارد کورانت، در این زمینه می‌گوید: «ریاضیات یکی از عالی ترین تراوش‌های اندیشه ی آدمی است که منعکس کننده­ی اراده­ی انسان و نشان دهنده­ی سیر عقل و برهان و هم­چنین بیان کننده­ی میزان علاقه­ی بشر به کمال و زیبایی است.» نقش بنیادی علم ریاضی در پیشبرد سایر علوم و فنون نیز مورد پذیرش همگان است، به طوری که نرسیدن به هدف‌های آموزشی در زمینه­ی ریاضی موجب ضعف ، ناتوانی و دست نیافتن به اهداف مربوط به پیشرفت علوم و فنون دیگر خواهد بود( مبینی،۱۳۸۰،ص۱۵).

با توجه به مطالب یاد شده، آشکار می‌گردد که نقش و جایگاه درس ریاضی در زندگی انسان به چه میزان دارای اهمیت است. اما سؤال مهمی که مطرح می‌باشد آن است که، چرا عده­ی کمی از دانش‌آموزان به درس ریاضی علاقه­مند می باشند؟ چرا نتایج ارزش­یابی درس ریاضی اغلب فراگیران رضایت بخش نمی باشد؟ چرا بعضی از دانش‌آموزان در زنگ ریاضی دچار اضطراب و نگرانی می‌شوند؟ چرا بعضی از آموزگاران در تدریس این درس موفقیّت چندانی ندارند؟ به راستی دلیل این ناکامی‌ها چیست و عوامل آن کدامند؟

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل کنش پژوهی آموزگار دوم دبستان حاصل زحمات تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل کنش پژوهی آموزگار دوم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با تدوین و گردآوری فایل کنش پژوهی آموزگار دوم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی کشور ایفا نماییم. شما با استفاده از فایل کنش پژوهی آموزگار دوم دبستان قطعا استفاده های لازم و کافی را خواهید برد.

با توجه به آنچه بیان گردید تیم تخصصی کارورزی دانشگاه فرهنگیان سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل کنش پژوهی آموزگار دوم دبستان سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل کنش پژوهی آموزگار دوم دبستان را از این بخش خریداری نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

*

44 − = 41