کارنمای معلمی به صورت کامل و دقیق و آماده

کارنمای معلمی

در این پست قصد داریم بهترین و کاملترین فایل را در رابطه با کارنمای معلمی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم که به این وسیله بتوانیم در اجرای کارنمای شما عزیزان و پروژه نهایی تان گامی مفید برداریم.

توجه و مژده

خوشبختانه خدمت شما عزیزان باید عرض کنم که با خرید فایل کارنمای معلمی از این سایت یک پکیج طلایی هدیه نیز برای شما همکار عزیز ارسال می گردد که بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومن در سایر سایت ها قیمت گذاری شده است.

پکیج طلایی ما علاوه بر فایل کارنمای معلمی عبارت است از مجموعه نزدیک به ۳۰ عدد کارنما در رشته های مختلف در قالب ورد و قابل ویرایش که الحق و انصاف نمونه مشابهی در سایت سایت های فروشگاهی ندارد.

برنامه سالانه معاون پرورشی

نکته مهم پیرامون فایل های کارنمای معلمی

عزیزان ما دائما فایل های سایت هایمان را بروز رسانی می کنیم تا بتوانیم مجموعه آموزشی قابل قبولی باشیم و در ازای هزینه ای که می گیریم ، خدمات قابل قبولی را به دانشجویان ارائه دهیم. بنا بر این با خیال راحت از سایت ما خرید کنید .

مواجه ساختن دانش آموزان در آموزش و پرورش با مسائل واقعی جامعه و كمك به آنها برای پژوهش، آنان را در مسیر صحیح یادگیری قرار می دهد. با توجه به اینکه مسابقات پژوهشی رسمی که از طرف آموزش و پرورش در مدارس اجرا می گردد؛ نیاز ورود بخش خصوصی پژوهشگر به مدارس برای رفع نقیصه کمبود معلمان پژوهشگر و آشنا به امر پژوهش و اختراع، احساس می گردد. کارنمای معلمی به این گونه مسائل پیرامون آنها می پردازد. ورود فناوری های ارتباطی جدید به عرصه آموزش، ماهیت فرایند یاددهی- یادگیری را تغییر داده است. این فناوری ها نه تنها شیوه های آموزش حضوری را متنوع ساخته، بلکه مرزهای آن را به خارج از کلاس های فیزیکی توسعه داده  و محیط های یادگیری جدیدی را به وجود اورده است. . ایجاد زمینه همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با محققان و معلمان  و استفاده از نیروهای متخصص خارج از بدنه آموزش و پرورش  می تواند در جهت توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش در جامعه باشد. از این نیاز می توان برای تولید محتوای پژوهش و روش تحقیق ویژه دانش آموزان استفاده نمود.در کارنمای معلمی قصد داریم به این مسائل بیشتر بپردازیم.

فهرست مطالب موجود در کارنمای معلمی

همکاران عزیز توجه داشته باشید : آنچه در فایل ارائه شده در فایل کارنمای معلمی وجود دارد عبارت است از : 

  • پیش گفتار
  • چکیده
  • فصل اول
  • خانواده پایه گذار هویت برای یادگیری و ادامه تحصیل
  • دوران تحصیل
  • مقدمه
  • هدف های کارنما
  • سوالات کارنما
  • روش پژوهش
  • شرحی از چگونگی تحصیل
  • مقطع ابتدایی
  • مقطع راهنمایی ( متوسطه اول )
  • مقطع دبیرستان
  • مقطع پیش دانشگاهی
  • تجارب دوران تحصیل ( قبل از دانشگاه)
  • فصل دوم
  • شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان
  • انتظارات اولیه
  • انتظارات از دانشگاه
  • همچنین سایر انتظاراتی که از دانشگاه داشتم عبارت بودند از
  • تجارب زیسته
  • تحلیل از رخداد های واقع شده در فرآیند تحصیل
  • تجارب معلمی در دانشگاه فرهنگیان
  • روابط متقابل بین مدیر و سایر کارکنان
  • بررسی روابط بین کارکنان مدرسه و خانواده ها
  • بررسی روابط متقابل بین مدیر مدرسه و شاگردان
  • برسی روابط متقابل بین شاگردان
  • روابط متقابل بین معلمان
  • برسی روابط متقابل بین معلمان و دانش آموزان
  • نحوه برخورد مدیر با نقاط قوت و ضعف کارکنان
  • نمره دهی انضباطی
  • پیشنهادها
  • علت بی رغبتی و بی حوصلگی دانشرآموزان به درس
  • تصمیمات اتخاذ شده و اعمال به انجام رسیده
  • دانش اندوزی
  • مهارت آموزی
  • تلاش و کوشش
  • تحصیلات بالاتر
  • آنچه شنیده شده-دانش ارایه شده
  • آنچه پذیرفته است- دانش مورد قبول
  • فصل سوم
  • تشریح معلمی کردن خود در آینده
  • چگونه معلمی کردن
  • باور های یادگیری و آموزش
  • اصول یا نطریه های مبنایی برای معلمی کردن
  • وظایف معلم در قبال موفقیت دانش آموزان
  • نحوه ارزیابی من از حرفه معلمی
  • در آینده میخواهم معلمی باشم که
  • اهداف من از انتخاب حرفه معلمی
  • ویژگی های من برای معلم شدن
  • وضع موجود معلمی
  • معلم کارآمد کیست؟
  • معلم واقعي کيست؟
  • من به همه دانش آموزان عشق مي ورزم
  • من پاسخ همه سوالات را مي دانم
  • ويژگي هاي معلمان موفق و ناموفق
  • نکات مهم در تدريس موفق معلمان و مربیان مدارس
  • توصیه هایی برای داشتن یک تدریس موفق و رضایت بخش
  • بنده علاوه بر آنچه گفته شد سعی دارم موارد زیر را سرلوحه کار خویش قرار خواهم داد
  • اخلاق شایسته
  • عدم استفاده از تنبیه بدنی
  • مطالعه مداوم
  • تدریس موثر
  • باور های یادگیری و آموزش
  • بر قراری ارتباط با دانش آموزان
  • تدریس به زبان ساده
  • تاثیر تشویق
  • تاثیر استفاده از تکنولوژی
  • نظریات تلفیقی
  • اصول یا نظریه های مبنایی برای معلمی کردن
  • آرمان های معلمی کردن
  • الف – داشتن دانش آموزان شایسته
  • ب- تعالی اخلاق
  • ج- متخصص در کار معلمی
  • د- ایده آل جامعه و آموزش و پرورش
  • چالش های عمل معلمی در موقعیت های واقعی
  • چگونگی مواجهه با چالش های معلمی در موقعیت عمل
  • چالش های عمل معلمی در موقعیت های واقعی وچگونگی مواجهه با چالشها
  • فصل چهارم
  • تعهدات حرفه ای
  • تعهدات حرفه ای دانشجو معلم
  • من تعهد می دهم که …..
  • تعهدات حرفه ای معلم
  • تعهدات سازمانی دانشجو معلم
  • حقوقی که دانشجویان از آن برخوردارند
  • در مقابل دانشجو معلم نیز موظف است، به تکالیف و اصولی پایبند باشد
  • نتیجه گیری
  • پیشنهادات
  • منابع

نزدیک به یک سوم جمعیت کشور ایران را دانش آموزان، معلمان و مدیران و کارکنان ستادی و غیر ستادی آموزش و پرورش تشکیل می دهند. چنین جمعیتی به عنوان نیروی انسانی فعال می تواند در جهت رشد و توسعه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی تاثیر گذار باشد. ولی برای رسیدن به این هدف، نیاز است که فرهنگ پژوهش، در بین جوانان و دانشجویان آینده ساز جامعه و چگونگی به کارگیری دانش های پژوهش محور و فناوری های نوین، نهادینه شود. کارنمای معلمی را می توان در كنار آموزش یكی از اهداف بسیار مهم آموزش و پرورش دانست كه باید مورد توجه قرار گیرد. مدارس و معلمان در این میان دارای وظیفه بسیار مهم و حساسی هستند، زیرا می توانند علاوه بر فعالیت های تحقیقاتی روح و انگیزه تحقیق و روش های درست پژوهش را در ابتدا در دانش آموزان و سپس در جامعه توزیع نمایند. .

اهمیت دادن به کارنمای معلمی در نظام آموزشی

کارنمای معلمی حلقه ي اتصال و انتقال آموخته هاي كلاس و مدرسه به فضاي خارج و به عرصه زندگي است و كاربست علوم و فنون به حساب مي آيد. زيرا دانش آموزان آنچه را آموخته اند، درعمل مي آزمايند، كاربرد آن را درك مي كنند و به آن علاقه مند مي شوند . بعلاوه بخشي از اهداف پرورشي، كه در مدرسه تحقق نيافته است، در فعاليت هاي تكميل تحقيق  مورد توجه قرار مي گيرد. بنابراين، معلمان براي ارائه کارنمای معلمی، به علايق و توانايي هاي دانش آموزان توجه كنند و از اين طريق، زمينه ي مشاركت آنان را فراهم آورند و براي كاربردي كردن مفاهيم ذهني و نظري تلاش كنند. تحقيق دانش آموزي از جمله كارهايي است كه اگر دانش آموز آن را با رغبت و علاقه و بدون تحميل و اجبار و شيوه هاي مكانيكي انجام دهد و تحقيق نيز با توانايي هاي فردي اش تناسب داشته باشد، سبب افزايش مهارت هاي بنيادي او در زندگي فردي و اجتماعي مي شود و استعدادهاي بالقوه اش را شكوفا مي سازد. پيوند مفاهيم مورد نظر معلمان در کارنمای معلمی با واقعيت هاي بيروني و نيازهاي فردي دانش آموزان، از طريق انجام دادن  پژوهش حاصل مي شود و يكي از مؤثرترين راه هاي تحقق اهداف يادگيري مطلوب و اثر بخش در دوره هاي متفاوت تحصيلي است.

 

نکته : بعد از خرید فایل روی هر دو لینک که مثل تصویر زیر برای شما ارائه می گردد کلیک کنید و فایل های هر کدام را دانلود کنید . به دلیل اینکه یک لینک فایل خریداری شده شماست و یک لینک پکیج طلایی هدیه حدود ۳۰ عدد کارنمای معلمی برای شماست.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

*

93 − = 84